Všeobecné obchodné podmienky
Tento dokument nebude archivovaný, bude uzavretý výlučne v elektronickej forme, nepovažuje sa za písomnú zmluvu, je napísaný v maďarskom jazyku a neodkazuje na kódex správania. V prípade otázok týkajúcich sa fungovania internetového obchodu, procesu objednávania a doručenia sme k dispozícii na uvedených kontaktných údajoch.
Rozsah týchto VOP sa vzťahuje na právne vzťahy na webovej stránke Poskytovateľa služieb (https://www.emlekposzter.hu) a jej subdoménach. Tieto VOP sú nepretržite dostupné na vyššie uvedenej webovej stránke.
1. Údaje o poskytovateľovi služieb:
- Názov poskytovateľa služby: Gábor Balázs Kónya ev
- Sídlo: 1213 Budapest Páfrányos út 8/B
- Kontaktné informácie poskytovateľa služieb, pravidelne používaná e-mailová adresa na kontakt s používateľmi: emlekposzter@gmail.com
- Registračné číslo: 33048703
- Daňové identifikačné číslo: 66246426-1-43
- Webová stránka: http://emlekposzter.hu
- Jazyk zmluvy: maďarčina
Detaily poskytovateľa hostingu:
- Názov spoločnosti: Shopify Inc.
- Adresa: 150 Elgin St, Suite 800, Ottawa, ON, K2P 1L4, Kanada,
- Telefón: +18883290139,
- E-mail: support@shopify.com
2. Základné ustanovenia:
2.1. Všetky otázky neupravené v týchto predpisoch a ich výklad sa riadi maďarským právom, najmä s ohľadom na príslušné ustanovenia zákona V z roku 2013 o Občianskom zákonníku („Občiansky zákonník“) a zákona CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach služieb elektronického obchodu a služieb súvisiacich s informačnou spoločnosťou, ako aj na vládne nariadenie 45/2014 (II. 26.) o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikmi. Na strany sa bez samostatného ustanovenia vzťahujú záväzné ustanovenia príslušných zákonov.
2.2. Tieto Pravidlá nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia a zostávajú v platnosti až do ich zrušenia. Poskytovateľ služieb má právo jednostranne zmeniť Pravidlá. Poskytovateľ služieb zverejní zmeny na webových stránkach 11 (jedenásť) dní pred nadobudnutím ich účinnosti. Používaním webových stránok používatelia súhlasia s tým, že sa na nich automaticky vzťahujú všetky predpisy týkajúce sa používania webových stránok.
2.3. Ak Používateľ vstúpi na webovú stránku internetového obchodu prevádzkovanú Poskytovateľom služieb alebo si akýmkoľvek spôsobom prečíta jeho obsah – aj keď nie je registrovaným používateľom internetového obchodu, berie na vedomie ustanovenia Pravidiel ako pre neho záväzné. Ak Používateľ neakceptuje obchodné podmienky, nie je oprávnený prezerať si obsah internetového obchodu.
2.4. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje všetky práva k webovej stránke internetového obchodu, akejkoľvek jej časti a obsahu, ktorý sa na nej zobrazuje, ako aj k distribúcii webovej stránky. Sťahovanie, elektronické ukladanie, spracovávanie a predaj obsahu zobrazeného v internetovom obchode alebo akejkoľvek jeho časti je bez písomného súhlasu Poskytovateľa služieb zakázané.
2.5. Používateľ je osoba, ktorá otvorí webovú stránku internetového obchodu a súhlasí s pravidlami platnými pre internetový obchod.
3. Ponuka produktov a služieb dostupných na zakúpenie:
3.1. Zobrazené produkty si môžete objednať online na stránke https://www.emlekposzter.hu . Ceny zobrazených produktov sú v HUF, zahŕňajú zákonnú DPH, ale nezahŕňajú poplatok za doručenie, pokiaľ nie je na webovej stránke uvedené inak. Neúčtujú sa žiadne samostatné náklady na balenie.
3.2. V internetovom obchode Poskytovateľ služieb podrobne zobrazuje názov a popis produktu (produktov) a môže zobrazovať aj obrázky produktov. Obrázky zobrazené v technickom liste produktu sa môžu líšiť od skutočnosti a môžu byť použité ako ilustrácie. Poskytovateľ služieb nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek rozdiely medzi obrázkom zobrazeným v internetovom obchode a skutočným vzhľadom produktu.
3.3. Ak bude zavedená propagačná cena, Poskytovateľ služieb bude Používateľov podrobne informovať o podrobnostiach propagácie a jej presnom trvaní.
4. Proces objednávky:
4.1. Používateľ môže začať nakupovať bez registrácie.
4.2. Používateľ nastaví parametre jednotlivého produktu (fotografia, pozadie, veľkosť, dizajn)
4.3. Používateľ vloží vybraný produkt (produkty) do košíka. Obsah košíka si môže používateľ kedykoľvek zobraziť kliknutím na ikonu „Košík“.
4.4. Ak si používateľ želá pridať do košíka ďalší produkt (produkty), musí pokračovať v pridávaní produktu (produktov) do košíka. Ak si neželá zakúpiť ďalšie produkty, musí zaškrtnúť počet produktov, ktoré si želá zakúpiť. Kliknutím na tlačidlo „Odstrániť“ môže odstrániť obsah košíka.
4.5. Používateľ si vyberie dodaciu adresu a následne spôsob doručenia/platby, pričom typy sú nasledovné:
4.5.1. Spôsoby platby:
- Platba pri doručení: Ak chcete zaplatiť za objednávku pri prevzatí balíka, vyberte si spôsob platby „Platba pri doručení“.
- Platba prostredníctvom systému Barion: Ak chcete uhradiť hodnotu objednávky pri objednávke, vyberte si spôsob „Platba platobnou kartou“.
- Platba vopred bankovým prevodom.
4.5.2. Spôsoby dopravy:
Doručenie domov kuriérskou službou
4.6. Ak sa v produktoch alebo cenách v internetovom obchode vyskytne chyba alebo nedostatok, vyhradzujeme si právo na opravu. V takom prípade, po zistení a oprave chyby, Poskytovateľ služieb bezodkladne informuje Používateľa o nových údajoch. Používateľ potom - ak si želá objednať produkt s opravenými údajmi - potvrdí objednávku alebo má právo odstúpiť od zmluvy (zrušiť svoju objednávku). V prípade podľa tohto bodu má Poskytovateľ služieb tiež právo na odstúpenie. V prípade odstúpenia podľa tohto bodu si žiadna zo strán nemôže voči druhej strane uplatňovať žiadny nárok z dôvodu ukončenia zmluvy.
4.7. Celková suma k úhrade zahŕňa všetky náklady uvedené v súhrne objednávky a potvrdzujúcom liste. Používateľ je povinný pri doručení skontrolovať balík pred kuriérom a v prípade akéhokoľvek poškodenia produktov alebo obalu je povinný vyžiadať si protokol. V prípade poškodenia nie je používateľ povinný balík prevziať. Poskytovateľ služieb neakceptuje následné reklamácie bez protokolu! Balíky sú doručované v pracovné dni, vo väčšine prípadov medzi 8:00 a 17:00.
Zákazník bude informovaný o celkovej sume k úhrade po potvrdení objednávky. Poskytovateľ služieb zašle používateľovi faktúru vo formáte PDF e-mailom s potvrdením spracovania objednávky. Prijatím týchto VOP používateľ súhlasí so zasielaním/prijímaním faktúry týmto spôsobom. Ak používateľ požaduje aj papierovú faktúru, môže si ju vyžiadať od zákazníckeho servisu internetového obchodu.
4.8. Po poskytnutí údajov môže Používateľ odoslať svoju objednávku kliknutím na tlačidlo „Objednať“, predtým si však môže ešte raz skontrolovať poskytnuté údaje, poslať komentár k objednávke alebo zaslať Poskytovateľovi služieb e-mailom ďalšie komentáre týkajúce sa objednávky.
4.9. Oprava chýb pri zadávaní údajov: Pred ukončením procesu objednávania sa Používateľ môže kedykoľvek vrátiť do predchádzajúcej fázy, kde môže opraviť zadané údaje. Po ukončení procesu objednávania môže Používateľ nahlásiť chybu(y) pri zadávaní údajov Poskytovateľovi služieb e-mailom do 3 pracovných hodín od odoslania potvrdenia objednávky.
4.10. Používateľ dostane po odoslaní objednávky potvrdenie e-mailom. Ak toto potvrdenie nedorazí k Používateľovi v predpokladanej lehote v závislosti od charakteru služby, najneskôr však do 48 hodín od dátumu odoslania objednávky Používateľa, Používateľ je zbavený záväznosti ponuky alebo zmluvného záväzku. Objednávka a jej potvrdenie sa považujú za doručené Poskytovateľovi služby alebo Používateľovi v momente, keď sú mu k dispozícii. Poskytovateľ služby vylučuje svoju zodpovednosť za potvrdenie, ak potvrdenie nedorazí včas z dôvodu, že Používateľ pri registrácii uviedol nesprávnu e-mailovú adresu, alebo nemôže prijímať správy z dôvodu vyčerpania úložného priestoru patriaceho k jeho účtu, alebo z iných dôvodov, ktoré Poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.
Zmluva medzi Poskytovateľom služieb a Používateľom sa uzatvára potvrdením objednávky Používateľa Poskytovateľom služieb. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, ktorá zaniká dňom, kedy Zmluvné strany v plnej miere splnili svoje zmluvné povinnosti (predovšetkým Poskytovateľ služieb alebo jeho spolupracovník dodal Používateľovi objednaný(-é) produkt(-y) a Používateľ v plnej miere splnil svoju platobnú povinnosť).
5. Spracovanie a plnenie objednávok
5.1. Objednávky sa spracovávajú počas otváracích hodín. Objednávky je možné zadať aj mimo otváracích hodín, v takom prípade bude objednávka spracovaná nasledujúci otvárací deň.
5.2. Všeobecná dodacia lehota: do 10 pracovných dní odo dňa odoslania potvrdenia. Ak sa Poskytovateľ služieb a Používateľ nedohodli na dátume dodania, Poskytovateľ služieb oznámi Používateľovi e-mailom dátum alebo čas uvedený v oznámení, alebo ak oznámenie nebolo doručené, najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia objednávky Poskytovateľom služieb.
5.3. Ak Poskytovateľ služieb nesplní svoje zmluvné povinnosti z dôvodu, že produkt uvedený v zmluve nie je k dispozícii, je povinný o tom bezodkladne informovať Používateľa a bezodkladne, najneskôr do 30 dní, vrátiť Používateľom zaplatenú sumu. Splnenie tejto povinnosti nezbavuje Poskytovateľa služieb iných dôsledkov porušenia zmluvy.
5.4. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za žiadne zmeny technických popisov alebo popisov bez predchádzajúceho upozornenia z dôvodov, ktoré dodávateľ alebo iné osoby nemôžu ovplyvniť. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo čiastočne alebo úplne odmietnuť už potvrdené objednávky. Čiastočné plnenie je možné až po konzultácii s používateľom!
6. Právo na odstúpenie od zmluvy
6.1. V súlade so smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ a vládnym nariadením č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlách pre zmluvy medzi spotrebiteľmi a podnikmi má spotrebiteľ v prípade zmlúv uzavretých mimo prevádzkových priestorov a na diaľku vo všeobecnosti právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu, ktoré môže uplatniť do 14 dní odo dňa prevzatia produktu. Podľa tej istej legislatívy však spotrebiteľ nemôže uplatniť toto právo na odstúpenie od zmluvy v prípade neprefabrikovaného produktu, ktorý bol vyrobený na základe pokynov spotrebiteľa alebo na jeho výslovnú žiadosť, alebo v prípade produktu, ktorý bol jasne prispôsobený spotrebiteľovi. Produkt (individuálne vytlačený obrázok) vyrobený a predávaný poskytovateľom služieb na základe tejto zmluvy patrí do tejto kategórie, preto poskytovateľ služieb v rámci týchto VOP výslovne upozorňuje zákazníka na skutočnosť, že zákazník nemá právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu, ktoré môže uplatniť do 14 dní!
6.2./ Ak Zákazník odstúpi od zmluvy a bola z jeho strany zaplatená záloha, Poskytovateľ služby bezodkladne, najneskôr však do štrnástich dní od dozvednutia sa o odstúpení, vráti celú sumu zaplatenú Zákazníkom ako protihodnotu vrátane nákladov vynaložených v súvislosti s plnením (napr. zálohový poplatok za doručenie). Poskytovateľ služby vráti dlžnú sumu Zákazníkovi rovnakým spôsobom, aký použil pri platbe.
6.3. Lehota na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa, kedy Používateľ alebo ním určená tretia strana – iná ako dopravca – prevezme produkt.
6.4. V prípade odstúpenia od zmluvy je Používateľ povinný vrátiť objednaný(é) produkt(y) Poskytovateľovi služieb. Náklady na vrátenie produktu(ov) znáša spotrebiteľ, Poskytovateľ služieb sa nezaväzuje tieto náklady znášať.
6.5. V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy nebudú Používateľovi účtované žiadne iné náklady okrem nákladov na vrátenie produktu, Poskytovateľ služieb však môže požadovať náhradu za materiálnu škodu spôsobenú nesprávnym použitím.
6.6. Používateľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy v prípade neprefabrikovaného produktu, ktorý bol vyrobený na základe pokynov Používateľa alebo na jeho výslovnú žiadosť, alebo v prípade produktu, ktorý bol jednoznačne prispôsobený Používateľovi.
6.7. Používateľ si tiež nemôže uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy.
- v prípade zmluvy o poskytnutí služby po poskytnutí celej služby, ak podnik začal s plnením s výslovným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vzal na vedomie, že po poskytnutí celej služby stratí právo na ukončenie zmluvy;
- v súvislosti s produktom alebo službou, ktorých cena alebo poplatok podliehajú možným výkyvom na finančnom trhu, ktoré podnik nemôže ovplyvniť, a to ani počas lehoty na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy;
- pre výrobky, ktoré podliehajú skaze alebo majú krátku trvanlivosť;
- v prípade výrobku v uzavretom obale, ktorý nemožno vrátiť po otvorení po dodaní z dôvodov ochrany zdravia alebo hygieny;
- v prípade výrobku, ktorý je svojou povahou po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s inými výrobkami;
- v prípade alkoholického nápoja, ktorého skutočná hodnota závisí od výkyvov trhu spôsobom, ktorý záväzok nemôže ovplyvniť, a ktorého cenu si strany dohodli pri uzatváraní kúpnej zmluvy, ale zmluva je splnená až po tridsiatom dni od uzatvorenia;
- v prípade obchodnej zmluvy, pri ktorej podnik navštívi spotrebiteľa na jeho výslovnú žiadosť, aby vykonal naliehavé opravy alebo údržbárske práce;
- v prípade predaja a kúpy zapečatených zvukových alebo obrazových nahrávok a kópií počítačového softvéru, ak spotrebiteľ otvoril obal po dodaní;
- pokiaľ ide o noviny, časopisy a periodiká, s výnimkou predplatných zmlúv;
- v prípade zmlúv uzavretých na verejnej dražbe;
- v prípade zmluvy o poskytovaní ubytovania, iného ako sú ubytovacie služby, doprava, prenájom automobilov, stravovacie služby alebo služby súvisiace s voľnočasovými aktivitami, ak bola v zmluve stanovená lehota alebo časový limit;
- v prípade digitálneho obsahu poskytovaného na nehmotnom nosiči, ak podnik začal s plnením s výslovným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a súčasne s týmto súhlasom spotrebiteľ vyhlásil, že po začatí plnenia stratí právo na odstúpenie od zmluvy.
6.7. Po vrátení produktu Poskytovateľ služieb vráti Používateľovi zaplatenú sumu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní, v súlade s vyššie uvedenými právnymi predpismi. Náklady na dopravu budú vrátené iba v prípade vrátenia všetkých produktov.
6.8. Počas vrátenia platby Poskytovateľ služby uhradí sumu, ktorá má byť vrátená, rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ, a Používateľovi nevzniknú žiadne dodatočné náklady použitím tejto metódy vrátenia platby.
6.9. Používateľ je povinný vrátiť tovar alebo ho doručiť na adresu Poskytovateľa služieb bez zbytočného odkladu, nie však neskôr ako do 14 dní odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy Poskytovateľovi služieb.
6.10. Používateľ dodrží lehotu, ak vráti produkt/produkty pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Vrátenie sa považuje za vykonané v lehote, ak Používateľ preukázateľne odošle produkt pred uplynutím lehoty (najneskôr v jej posledný deň).
6.11. Náklady na vrátenie produktu znáša výlučne spotrebiteľ.
6.12. Používateľ môže byť zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru iba v prípade, ak je spôsobené iným zaobchádzaním, než aké je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
6.13. Poskytovateľ služieb môže pozastaviť vrátenie peňazí, kým produkt(y) nie sú vrátené alebo kým Používateľ nepredloží dôkaz o ich vrátení: podľa toho, čo nastane skôr.
6.14. Ak si Používateľ želá uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, môže o tom informovať Poskytovateľa služieb písomne (pomocou priloženého formulára), telefonicky alebo osobne (napr. v kanceláriách zákazníckeho servisu) na jednom z kontaktných údajov Poskytovateľa služieb. V prípade elektronicky zaslaného vyhlásenia o odstúpení Poskytovateľ služieb potvrdí prijatie vyhlásenia elektronicky. V prípade písomného oznámenia poštou sa berie do úvahy dátum odoslania (známka na poštovej obálke potvrdzujúca odoslanie), v prípade telefonického oznámenia dátum telefonického oznámenia a v prípade osobného oznámenia dátum osobného oznámenia. Používateľ môže objednaný produkt vrátiť Poskytovateľovi služieb poštou, kuriérskou službou alebo osobne (v kanceláriách zákazníckeho servisu).
6.15. Používateľ musí venovať osobitnú pozornosť zamýšľanému použitiu produktu, pretože je zodpovedný za náhradu škody spôsobenej nesprávnym použitím! Do štrnástich dní od vrátenia produktu vráti Poskytovateľ služieb kúpnu cenu produktu vrátane nákladov na dopravu na číslo bankového účtu uvedené Používateľom.
6.16. Vládne nariadenie č. 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľmi a podnikmi nájdete tu.
6.17. Smernica Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ je k dispozícii tu.
6.18. Používateľ sa môže obrátiť na Poskytovateľa služieb aj s inými sťažnosťami pomocou kontaktných údajov uvedených v týchto Predpisoch.
6.19. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na Používateľa, ktorý nespĺňa podmienky spotrebiteľa podľa § 8:1 odseku (1) bodu 3 zákona V z roku 2013 o Občianskom zákonníku, t. j. osoba, ktorá koná v rámci svojho povolania, samostatného zamestnania alebo podnikateľskej činnosti.
Záruka
Záruka
7.1. V akých prípadoch môže Používateľ uplatniť svoje právo na záruku?
V prípade chybného plnenia zo strany spoločnosti prevádzkujúcej internetový obchod môže používateľ uplatniť voči spoločnosti reklamáciu v súlade s pravidlami Občianskeho zákonníka.
7.2. Aké práva má Používateľ na základe svojej reklamácie?
Používateľ môže – podľa vlastného výberu – uplatniť nasledujúce nároky v rámci záruky: môže požadovať opravu alebo výmenu, pokiaľ splnenie nároku, ktorý si Používateľ z týchto nárokov zvolil, nie je nemožné alebo by pre podnik znamenalo neprimerané dodatočné náklady v porovnaní so splnením jeho iného nároku. Ak oprava alebo výmena nebola vyžiadaná alebo nemohla byť vyžiadaná, môže požadovať primerané zníženie protihodnoty alebo môže byť chyba opravená na náklady podniku. Používateľ môže tiež vadu opraviť alebo ju nechať opraviť niekým iným, alebo – v krajnom prípade – môže od zmluvy odstúpiť. Môže tiež previesť svoje zvolené záručné právo na inú osobu, ale Používateľ znáša náklady na prevod, pokiaľ nebol odôvodnený alebo podnik neuviedol dôvod.
7.3. V akej lehote môže používateľ uplatniť svoju záručnú reklamáciu?
Používateľ je povinný nahlásiť vadu ihneď po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od jej zistenia. Upozorňujeme vás však na skutočnosť, že svoje záručné práva už nemôžete uplatniť po uplynutí dvojročnej premlčacej lehoty od plnenia zmluvy.
7.4. Voči komu si môžete uplatniť svoju záručnú reklamáciu?
Používateľ si môže uplatniť záručný nárok voči spoločnosti.
7.5. Aké ďalšie podmienky existujú pre uplatnenie vašich záručných práv?
Do šiestich mesiacov od dodania nie je žiadna iná podmienka pre uplatnenie reklamácie okrem oznámenia vady, ak Používateľ preukáže, že produkt alebo službu poskytla spoločnosť prevádzkujúca internetový obchod. Po uplynutí šiestich mesiacov od dodania je však Používateľ povinný preukázať, že vada, ktorú zistil, existovala už v čase dodania.
Záruka na produkt
7.6. V akých prípadoch si môže používateľ uplatniť svoje práva zo záruky na produkt?
V prípade vady hnuteľnej veci (výrobku) môže Používateľ – podľa vlastného výberu – uplatniť si záruku na materiál alebo záruku na výrobok.
7.7. Aké práva má Používateľ na základe reklamácie v rámci záruky na produkt?
Ako reklamáciu zo záruky na výrobok môže Používateľ požadovať iba opravu alebo výmenu chybného výrobku.
7.8. V ktorých prípadoch sa výrobok považuje za chybný?
Výrobok je chybný, ak nespĺňa požiadavky na kvalitu platné v čase jeho uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti uvedené v popise poskytnutom výrobcom.
7.9. V akej lehote môže používateľ uplatniť nárok zo záruky na výrobok? Používateľ môže uplatniť nárok zo záruky na výrobok do dvoch rokov od dátumu uvedenia výrobku na trh výrobcom. Po uplynutí tejto lehoty toto právo stráca.
7.10. Voči komu a za akých ďalších podmienok si môžete uplatniť nárok zo záruky na výrobok? Nárok zo záruky na výrobok si môžete uplatniť výlučne voči výrobcovi alebo distribútorovi hnuteľného majetku. V prípade uplatnenia nároku zo záruky na výrobok musí Používateľ preukázať vadu výrobku.
7.11. V ktorých prípadoch je výrobca (distribútor) oslobodený od svojej záručnej povinnosti na výrobok?
Výrobca (distribútor) je oslobodený od svojej záručnej povinnosti na výrobok iba vtedy, ak dokáže, že:
- – výrobok nebol vyrobený alebo uvedený na trh v rámci jeho obchodnej činnosti, alebo
- – chyba nebola v čase uvedenia na trh zistiteľná na základe stavu vedy a techniky, alebo
- – chyba výrobku vyplýva z uplatnenia zákona alebo záväzného úradného predpisu.
Výrobca (distribútor) musí preukázať iba jeden dôvod na oslobodenie.
Upozorňujeme, že na tú istú chybu nemôžete uplatniť súčasne reklamáciu zo záruky a reklamáciu zo záruky na výrobok. Ak je však vaša reklamácia zo záruky na výrobok úspešná, môžete si uplatniť reklamáciu voči výrobcovi na vymenený výrobok alebo opravený diel.
7.12. Poskytovateľ služieb prevádzkujúci internetový obchod nie je povinný poskytovať záruku na základe pravidiel Vládneho nariadenia 151/2003 (IX.22.): Povinná záruka na určitý trvanlivý spotrebný tovar a dobrovoľne sa k nej nezaväzuje.
8. Postup v prípade reklamácie
Na účely tohto článku 8 sa Používateľ považuje za spotrebiteľa – ak spĺňa definíciu spotrebiteľa podľa článku 8:1 (1) odseku 3 zákona V z roku 2013 o Občianskom zákonníku a Poskytovateľ služieb je podnik.
8.1. V zmluve medzi spotrebiteľom a podnikateľom sa dohoda strán nesmie odchyľovať od ustanovení nariadenia v neprospech spotrebiteľa.
8.2. Spotrebiteľ je povinný predložiť dôkaz o uzavretí zmluvy (faktúrou alebo aj len pokladničným dokladom).
8.3. Prevádzkovateľ je povinný zaznamenať reklamáciu nahlásenú spotrebiteľom.
8.4. Kópia správy musí byť spotrebiteľovi sprístupnená okamžite a overiteľným spôsobom.
8.5. Ak podnikateľ nie je schopný po oznámení uviesť, či je možné uspokojiť reklamáciu spotrebiteľa, je povinný do piatich pracovných dní preukázateľným spôsobom informovať spotrebiteľa o svojom stanovisku – v prípade zamietnutia reklamácie dôvod zamietnutia a možnosť kontaktovať zmierovací orgán.
8.6. Podnik je povinný uchovávať zápisnice tri roky odo dňa ich zaznamenania a na požiadanie ich predložiť kontrolnému orgánu.
8.7. Spoločnosť sa musí snažiť dokončiť opravu alebo výmenu najneskôr do pätnástich dní.
9. Postup pri vybavovaní sťažností
9.1. Cieľom nášho obchodu je vybaviť všetky objednávky v dobrej kvalite a k úplnej spokojnosti zákazníka. Ak má Používateľ akékoľvek sťažnosti týkajúce sa zmluvy alebo jej plnenia, môže ich podať na nasledujúcu adresu alebo listom:
e-mailom: emlekposzter@gmail.com
telefonický zákaznícky servis: 70/4180891
poštová adresa: 1213 Budapest Páfrányos út 8/B
9.2. Poskytovateľ služieb bezodkladne prešetrí ústnu sťažnosť a v prípade potreby ju napraví. Ak zákazník nesúhlasí s vybavením sťažnosti, poskytovateľ služieb bezodkladne zaznamená sťažnosť a svoje stanovisko k nej a poskytne zákazníkovi jeho kópiu. Ak nie je okamžité prešetrenie sťažnosti možné, poskytovateľ služieb sťažnosť zaznamená a poskytne zákazníkovi jej kópiu.
9.3. Náš internetový obchod odpovie na písomnú sťažnosť písomne do 30 dní. Svoje zamietnutie sťažnosti odôvodní. Kópiu odpovede si uchová 3 roky a na požiadanie ju predloží dozorným orgánom.
9.4. Používateľ môže tiež podať sťažnosť Národnému úradu na ochranu spotrebiteľa:
- Národný úrad na ochranu spotrebiteľa
- Adresa: 1088 Budapešť, József krt. 6.
- Poštová adresa: 1428 Budapešť, P.O. Box: 20.
- Centrálne telefónne číslo: +36 1 459 4800
- Faxové číslo: +36 1 210 4677
- E-mail: nfh@nfh.hu
10. Doložka o ochrane údajov a spracovaní údajov
10.1. Prevádzkovateľ údajov, t. j. poskytovateľ služieb, informuje zmluvnú stranu (ďalej len: dotknutá osoba), že osobné údaje poskytnuté v zmluve sa spracúvajú na účely plnenia zmluvy.
10.2. Príjemcovia osobných údajov: zamestnanci Spoločnosti vykonávajúci úlohy súvisiace so zákazníckym servisom, zamestnanci vykonávajúci účtovné a daňové úlohy a spracovatelia údajov.
10.3. Doba uchovávania osobných údajov: 5 rokov po ukončení zmluvy.
10.4. Osobné údaje budú na spracovanie údajov prevedené do účtovnej kancelárie poverenej spoločnosťou na daňové a účtovné účely, poverenej kuriérskej službe na zasielanie a doručovanie zásielok a agentovi spoločnosti pre ochranu majetku na účely ochrany majetku.
10.5. Informácie o právach dotknutej fyzickej osoby a totožnosti spracovateľov údajov nájdete v Informáciách o ochrane údajov, ktoré sú dostupné na webovej stránke Spoločnosti (v päte stránky).
Zásady ochrany osobných údajov webovej stránky sú k dispozícii na tomto odkaze .
11. Rôzne ustanovenia
11.1. Poskytovateľ služieb je oprávnený použiť spolupracovníka na plnenie svojich povinností. Za protiprávne konanie takéhoto spolupracovníka je plne zodpovedný, akoby sa protiprávneho konania dopustil sám.
11.2. Ak sa ktorákoľvek časť týchto predpisov stane neplatnou, nezákonnou alebo nevymáhateľnou, platnosť, zákonnosť a vymáhateľnosť zostávajúcich častí tým neovplyvnená.
11.3. Ak si Poskytovateľ služieb neuplatní svoje práva podľa Predpisov, neuplatnenie práva sa nepovažuje za zrieknutie sa daného práva. Akékoľvek zrieknutie sa akéhokoľvek práva je platné len vtedy, ak je výslovne uvedené písomne. Skutočnosť, že Poskytovateľ služieb v jednom prípade prísne nedodrží niektorú podstatnú podmienku alebo ustanovenie Predpisov, neznamená, že sa vzdáva svojho práva trvať na prísnom dodržiavaní danej podmienky alebo ustanovenia v budúcnosti.
11.4. Poskytovateľ služieb a Používateľ sa pokúsia vyriešiť svoje spory priateľskou cestou.
11.5. Poskytovateľ služieb informuje Používateľa, že podľa Zákona o zákaze nekalých obchodných praktík voči spotrebiteľom nie je k dispozícii žiadny kódex správania.
